תמונת פרופיל

בכל מה שנוגע לרשימות התפוצה והלקוחות שלנו, אני מאוד מסודר. ממש סדר מופתי, שם, שם משפחה, כתובת, פקס, url, תאריך יום ההולדת (אם יש לי) – כולם ממוינים אלפבתית , ממש תענוג.
כל זה תופס, לגבי האאוטלוק במשרד, אבל גם האייפון שלי נהנה מאותו היחס: שם, אני גם מקפיד לנסות ולשלב צילום של כל איש קשר (באופיס 2010 יש פתרון מובנה לזה, שמציג את תמונת פרופיל ה Facebook).

אתמול, שמתי לב, שלקוח מסוים שלנו, שאני ממש מחבב, גורם לי ממש אי נוחות, כשהוא מתקשר אלי לנייד. האימיילים ממנו מקבלים מענה מהיר ויעיל, במשרד, שיחות הטלפון איתו הן ממש קרנבל, אבל דווקא כשהוא מתקשר לנייד – אני נהיה חסר סבלנות ודיי עצבני – עוד לפני שהתחלנו לדבר בכלל.

אחרי שסיימנו את השיחה, פתאום נפל לי האסימון ( לא התכוונתי, אבל יצא כאן חיבור ממש פתטי: שיחה … אסימון … ), בתמונה שמופיעה אצלי באייפון. הוא מצולם עצבני.

בטוח שאני לא הראשון שמדבר על זה, ואם נעשה חיפוש, גם נגלה שיש איפשהו מומחה/יועץ תקשורת שפרסם איזשהו מחקר מטורף בעניין.

זה כמובן עובד גם בכיוון השני –
אני תמיד נופל בפח, ומקבל על הראש, כשאשתי, שנראית מצוין ומצולמת כולה חיוכים, מצלצלת אלי כדי לנזוף בי שאני שוב מאחר ומשאיר אותה לקלח לבד את שני הפרחחים שלנו.

כנראה ש "bad hair day – אל תצלם" הוא חוק ראשון בשימור לקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


+ שמונה = 10

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>